Bank głosów pozwoli ci zaprowadzić urozmaicenie, zarówno na linii telefonicznej, jak również w siedzibie przedsiębiorstwa.

Odpowiednie powitanie w centralce telefonicznej okazuje się naprawdę istotne, ponieważ staje się wyrazem grzeczności wobec kontaktujących się kontrahentów, jak również pozwala przekazywać różnorakie kluczowe wiadomości i wskazówki. Jeśli więc nie chce się, żeby telefonujących witał pusty sygnał telefoniczny, warto zainwestować w projekt unikalnego komunikatu. Będzie to z pewnością trafioną inwestycją.


Pragniesz powitać dzwoniących? Zaplanuj dobry komunikat!


Z wykorzystaniem testu emitowanego z centrali telefonicznej można przekazywać dzwoniącym wiele istotnych wiadomości. Gdy telefonują poza czasem urzędowania zakładu, usłyszą, kiedy można zastać w siedzibie pracowników. Nagranie na centrali telefonicznej może też kierować dzwoniących, z którym numerem wewnętrznym się połączyć w celu optymalnego załatwienia swoich spraw. To wielkie ułatwienie i ekonomia czasu, tak samo dla dzwoniących, jak też dla pracowników zakładu. Projekt indywidualnego komunikatu stworzonego na potrzeby danego przedsiębiorstwa bywa dobrą inwestycją, bowiem podnosi jej rangę i powoduje, że lepiej przedstawia się ona w oczach kontrahentów.
Emisja radiowa
Twórca artykułu: Martin Pulaski
Treści źródłowe: http://www.flickr.com


Ale jak stworzyć takie nagranie?

Idealną opcją dla osób, które chcą stworzyć swoje nagranie telefoniczne okazuje się bank głosów. To zbiór nagrań lektorów o różnorakim charakterze, tak i kobiecych jak i męskich. W związku z tym każdy ma okazję wybrać zabarwienie oraz tembr głosu, które wzbudzą zainteresowanie, jak też według niego idealnie pasują do wizerunku przedsiębiorstwa. Następnie trzeba dobrze zastanowić się, jakie przekazy będą ważne dla kontaktujących się, aby nie pominąć kluczowych szczegółów.


Miłe urozmaicenie


Innym ciekawym urozmaiceniem, które można zaprowadzić w swojej firmie, okazują się jingle radiowe - czytaj więcej o jinglach radiowych. Krótkie muzyczne przerywniki można puszczać w sklepach, lokalach gastronomicznych, jak też w biurach zakładów. Jingle mogą poprzedzać emisję spotów reklamowych lub przemówień z istotnymi informacjami. W sieci można znaleźć rozległy asortyment udostępnionych utworów, albo zlecić skomponowanie własnej muzyki.

Opublikowany przez Administrator w dniu 2019-10-19 03:47:32
Tagi: spot reklamowy, głos, Lektor